Podmienky Reklamácie a Reklamačný postup.
Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup: Zariadenie môžete priniesť osobne do autorizovaného servisného strediska (iStores Avion), do hociktorej predajne iStores alebo sídla spoločnosti WESTech alebo ho poslať kuriérom. Po ukončení reklamácie vám príde notifikácia e-mailom alebo SMS a zariadenie si buď vyzdvihnete alebo vám ho zašleme po vzájomnej dohode. Všetky predchádzajúce neautorizované zásahy do zariadenia, opravy a výmeny súčiastok v neautorizovaných servisoch môžu mať za následok stratu záruky na zariadenie.
Uplatnenie záručnej reklamácie:
- na tovar zakúpený na území SK fyzická osoba/ občan 24 mesiacov od kúpy
- na tovar zakúpený na území SK právnická osoba 12 mesiacov od kúpy
- na tovar zakúpený v rámci EU fyzická osoba/ občan alebo právnická osoba 12 mesiacov od kúpy
- na tovar zakúpený od SK Operátora fyzická osoba/ občan alebo právnická osoba 12 mesiacov od kúpy (v prípade že operátor SK poskytuje 24 mesačnú záruku druhý rok záruky je potrebné uplatniť si priamo u operátora)
- na tovar zakúpený mimo krajín EU fyzická osoba/ občan alebo právnická osoba 12 mesiacov od kúpy (v danom prípade nemusí byť garantovaný servis zariadenia z dôvodu odlišnej lokalizácie zariadenia)
Pre uplatnenie záruky je nevyhnutné:
- doložiť k zariadeniu čitateľný doklad o kúpe
- pre produkty iPhone, iPad, iPod, Apple Watch vypnúť službu "Nájsť moje zariadenie" priamo v zariadení alebo cez iCloud
- produkt musí spĺňať záručné podmienky výrobcu
- skontrolovať vek zariadenia a príslušnú dĺžku záruky môžete podľa sériového čísla zariadenia (tu nájdem sériové číslo zariadenia) na stránke check.apple.com
Pozáručné opravy zariadení:
- sú vykonávané opravou, výmenou súčiastky alebo výmenou SWAP modulu (SWAP = výmena zariadenia za rovnaký model, pôvodné zariadenie ostáva majetkom výrobcu)
- po diagnostike vady vám zašleme informáciu o cene opravy formou cenovej ponuky zaslanej mailom na vami uvedenú adresu
- po schválení cenovej ponuky je vykonaná oprava zariadenia
- v prípade neschválenia cenovej ponuky na opravu môže byť diagnostika vady a procesy s tým spojené spoplatnené vo výške 20 € bez DPH / 24 € s DPH
Ostatné postupy definuje reklamačný poriadok WESTech, spol s r.o.